Featured Video

Wednesday 13 September 2017

HOMEDEC「Jualan Ulang Tahun ke15」di SPICE ARENA 】29/9 - 1/10/2017.

HOMEDEC「Jualan Ulang Tahun ke15」di SPICE ARENA 】29/9 - 1/10/2017.


Nikmati diskaun setinggi 70 peratus kat Pameran HOMEDEC, tempat membeli perabot berjenama, alat-alat elektrik dan pelbagai kelengkapan rumah.

 Kepada sesiapa yang dalam proses mencari tilam, peralatan rumah, kabinet, bilik mandi, lampu atau sofa ke perabot ke set katil ke ape-ape je laa yang berkaitan dengan perabot rumah, aku sangattttt rekemen korang untuk beli dekat Pameran HOMEDEC kat SPICE Arena .


Tentu-tentu harga dia jauhhhhhh lebih murah berbanding korang beli dekat mana-mana showroom dalam mana-mana shopping mall. Apalagi, kalau you shop kat HOMEDEC ada wang tunai dan hadiah lumayan berjumlah RM250,000 untuk dimenangi!


Sesiapa yang berminat, cepat daftarkan diri anda kat laman web HOMEDEC http://bit.ly/HDpre-reg kerana korang juga berpeluang mendapat hadiah apabila anda lawat Pameran HOMEDEC kat SPICE Arena. Dan juga jangan risau kanak-kanak akan rasa boring, HOMEDEC kan ada pertandingan mewarna untuk kanak-kanak. Bawalah sekeluarga pergi shopping!


Haa pada semuaa yang berminat untuk dapatkan pelbagai kelengkapan rumah dan produk berkaitan ubah suai serta rekaan kediaman dengan penjimatan sehingga 70 peratus, korang harus lawati Pameran HOMEDEC kat SPICE Arena, Penang









Name :HOMEDEC
Add:SPICE ARENE PENANG
Biz Hours:11am - 9pm
Online Register:http://bit.ly/HDpre-reg 

No comments:
Write comments