Featured Video

Monday 6 February 2017

【Keistimewaan memenangi Mini Cooper !Pakej Percutian ! Penginapan Hotel dengan AirAsiaGo.com 】

【Keistimewaan memenangi Mini Cooper !Pakej Percutian ! Penginapan Hotel dengan AirAsiaGo.com 】 | JOM mengambil bahagian di pertandingan “Book & Win MINI!” !| Tempoh Masa : 7/2/2017 - 28/2/2017 !
AIRASIAGO.COM meraikan ulang tahun ke-10, akan mengadakan salah satu pertandingan yang istimewa! Hadiah-hadiah Pertama adalah sebuah Mini Cooper 1.5 bernilai RM188,888!, dan juga hadiah pakej percutian dan penginapan hotel bernilai sebanyak RM57,000 ke destinasi-destinasi pelancongan seperti Maldives, Perth, Kaohsiung, Hanoi dan banyak lagi.

Hanya belanja RM100 di laman web pelancongan AirAsiaGo (https://goo.gl/zt7EsH ) ini dan anda berpeluang untuk memenangi sebuah Mini Cooper 1.5L berwarna jingga yang merupakan hadiah utama sambutan ulang tahun ke-10, AirAsiaGo.com juga menawarkan hadiah pakej percutian dan penginapan hotel bernilai sebanyak RM57,000 ke destinasi-destinasi pelancongan seperti Maldives, Perth, Kaohsiung, Hanoi dan banyak lagi.

Bagaimana mengambil bahagian:

1.Untuk menyertai pertandingan tersebut, semua peserta perlu mendaftar sebagai sebagai ahli AirAsiaGo.com (Untuk ahli sedia ada, hanya perlu log masuk!)
2. Dengan pembelanjaal minimum RM100 dalam satu transaksi, anda berpeluang untuk menghantar SATU penyertaan! Ya, tiada had bilangan penyertaan.
3. Layari https://goo.gl/zt7EsH dan log masuk dengan ID AirAsiaGo serta masukkan kata kunci.
4.Mengira bilangan logo AirAsiaGo yang terdapat dalam kereta dan lengkapkan slogan seterusnya tidak lebih daripada 30 patah perkataan “I love to book holiday packages from AirAsiaGo because…”
5. Hantar penyertaan anda dan tunggu pengumuman rasmi pada 31 Mac 2017. Semoga berjaya!
Peraduan ini akan berakhir pada 28 Februari 2017. (23:59) Sepanjang tempoh peraduan, setiap penyertaan pemegang kad kredit Citibank akan mendapat 2 peluang penyertaan” dan kalau transaksi anda menggunakan kad AirAsia-Citibank anda akan mendapat ” 3 penyertaan”.
Tempoh Tamat: 28/3/2017
Masa Pengumuman: 31/3/2017


Instagram account @airasiago (https://www.instagram.com/airasiago/)

#AirAsiaGo


Follow us at Instagram: @PenangHoliao|

AirAsiaGo #mini #travel #hanoi #boracay #perth #maldives #xian#ilovetravelling #halongbay #beach

No comments:
Write comments